C STUDIO

Ідеї веб дизайну

Будь-який сайт починається з ідеї. Ми б виділили два полюси у світі ідей. Один пов'язаний з оригінальністю й новаторством. Він відповідає креативному типу мислення творця. Сайт, виконаний на підставі свіжої ідеї, не має конкурентів і може відкрити новий напрямок у розвитку Інтернету. Так було у свій час із каталогами, пошуковими машинами, корпоративними сайтами, Інтернет- Аукціонами, порталами, сайтами Інтернет- Співтовариств, і більш складними комерційними системами B2B, B2C та ін.
Інший полюс відображає традиційно-консервативні підходи і відповідає імітаційному типу мислення. Наприклад, корпоративні сайти – візитки, побудовані за образом і подобою мільйонів своїх побратимів і що складається з чотирьох пунктів меню, - про підприємство, наша продукція, наші партнери, контактна інформація, - навряд чи будуть позитивно оцінені нинішніми користувачами. Вони віддають перевагу родзинці, індивідуальності і унікальності ресурсів. Саме тому ми рекомендуємо замислюватися управлінцям і фахівцям маркетингових і PR служб підприємств про долю своїх посередніх сайтів і закликаємо припинити плодити сіамських близнят. Потрібно пам'ятати, що конкурентна перевага будь-якої корпорації знаходиться в свідомості тих, хто генерує нові ідеї, у тому числі і для сайтів.
Між двома вищезазначеними полюсами розташовується різноманіття ідей і підходів, які можуть бути результатом об'єднання оригінальності і традиційності, новаторства і консерватизму. Переважно всі найбільш вдалі сайти українського Інтернету з'явилися на стику традиції і інновації.
Окрім ідеї, визначною також є мета, за для якої створюється сайт. При цьому, часто мета встановлюється раніше, ніж будь-яка варта уваги ідея приходить в голову творцям, оскільки серед різноманіття замовників і унікальності їх вимог все ж таки можна виділити чотири головну мету, досягнення яких переслідується при створенні сайту:

  • інформаційна – наситити користувача украй необхідною, а іноді надмірною інформацією по заданій темі, тематичному напряму, або просто про все або ні про що;
  • презентаційна – показати себе, корпорацію, товар у вигідному світлі, справити позитивне враження, створити необхідний образ (імідж), загалом, пустити пил в очі;
  • комерційна – отримати дохід (основний або додатковий) від проведення комерційних операцій і операцій в Мережі за допомогою створення системи замовлень або електронних магазинів;
  • гібридна (інформаційний-презентаційний-комерційна) – співвіднести неспіввідношуване, якось цінну і даремну інформацію з фотографіями «перших осіб» з сумнівними колажами і flash-роликами, і, крім того, постаратися ще заробити на цьому.